tazehaa

tazeehaa

tazehaa

tazeehaa

طراحی سایت داینامیک و استاتیک

شاید شما هم اصطلاحات "طراحی سایت داینامیک" و "طراحی سایت استاتیک" را شنیده باشید. طراحی سایت استاتیک یا ایستا، در واقع نوعی از طراحی سایت است که در آن از پایگاه داده و زبان برنامه نویسی سطح بالا مانند PHP استفاده نمی شود. این سایت ها عمدتا با زبان نشانه گذاری HTML نوشته می شوند و با استفاده از CSS و Java Script تکمیل می گردند. تمام محاسبات سایت های استاتیک، سمت کاربر انجام می شوند.

سایت های استاتیک، با توجه به اینکه پایگاه داده یا دیتابیس ندارند، نمیتوانند دارای امکانات زیر باشند:

  • - فروشگاه اینترنتی
  • - عضویت کاربران
  • - نظرسنجی
  • - انجمن
  • - پرسش و پاسخ

و بسیاری امکانات دیگر.

از سوی دیگر سایت های داینامیک، سایت هایی هستند که دارای پایگاه داده بوده و با استفاده از زبان های برنامه نویسی سطح بالا نوشته می شوند.

امروزه استفاده از سایت های داینامیک بسیار متداول بوده و استفاده از سایت های استاتیک تقریبا منسوخ شده است.

سیستم های مدیریت محتوا (CMS) یکی از انواع پیشرفته سایت های داینامیک میباشد که قابلیت توسعه بسیار بالایی دارند.

سیستم های مدیریت محتوا، معمولا برای مقاصد خاصی طراحی میشوند و معمولا نمیتوان از یک نوع سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی تمامی انواع وبسایت ها استفاده کرد. به همین دلیل، انتخاب یک نرم افزار طراحی سایت، یا سیستم مدیریت محتوای مناسب که تمام نیازهای شما را برآورده نماید، خود نیاز به کارشناسی دارد.

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم پیش از راه اندازی وبسایت خود، حتما از خدمات مشاوره رایگان جهان وب بهره برده و با انتخاب یک نرم افزار مناسب، موفقیت خود در پیاده سازی یک پایگاه اینترنتی کامل را تضمین نمایید.

جهان وب، ارائه کننده خدمات طراحی سایت در کرج، سئو و پشتیبانی سایت در کرج، در خدمت شماست.

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کرج ، احتمالا عبارتی است که شما با جستجوی آن به این صفحه منتقل شده اید. اگر این عبارت یا عبارت هایی این گونه را برای پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت خوب در کرج جستجو کرده اید به نظر می رسد باید در دیدگاه خود تجدید نظر نمایید. وب سایت اینترنتی، یک پایگاه آنلاین است و عملا هیچ لزومی ندارد که شما به صورت فیزیکی با شرکت طراحی سایت خود در ارتباط باشید.

در واقع آنچه بیشتر از مکان شرکت طراحی سایت اهمیت دارد، کیفیت طراحی سایت و همچنین تعهد و پشتیبانی شرکت طراحی سایت است. ما پیشنهاد می کنیم موارد زیر را بیشتر مد نظر قرار دهید:

  • - زیرساخت و امکانات نرم افزار و تکنولوژی مورد استفاده در طراحی سایت
  • - سادگی و کاربرپسند بودن نرم افزار و قابلیت توسعه پذیری
  • - کیفیت پشتیبانی و نحوه پشتیبانی شرکت طراحی سایت
  • - قیمت طراحی سایت و تعرفه نگهداری و پشتیبانی
  • - مدت زمان اجرای پروژه طراحی سایت
  • - نمونه کارها و برندهای طرف قرارداد شرکت طراحی سایت
  • - افتخارات و گواهینامه های شرکت طراحی سایت

اگر موارد بالا مورد تایید بود، هیچ لزومی ندارد که بابت دسترسی فیزیکی به شرکت طراحی سایت نگران باشید؛ می توانید تمام خدمات خود را با کیفیت مطلوب از شرکت های طراحی سایت مطمئن دریافت نمایید.

هنگام استعلام از شرکت های طراحی سایت، حتما از جهان وب هم استعلام بگیرید.

مختصری درباره شرکت طراحی سایت جهان وب:

شرکت طراحی سایت جهان وب، خدمات طراحی سایت و سئو را از سال 1385 آغاز نمود. در سال های نخست، فعالیت این مجموعه، فروش پکیج های طراحی سایت شرکت های دیگر بود؛ اما با توجه به محدودیت های پکیج های ارائه شده، از سال 1391، تولید یک پکیج طراحی سایت اختصاصی با نام توتال پک در دستور کار قرار گرفت و از همان سال اول تولید این نرم افزار، موفقیت هایی بدست آمد.

با توجه به نیاز بازار و همچنین به وجود آمدن تکنولوژی های جدید، جهان وب نیز، سیستم نرم افزار طراحی سایت خود را به صورت مداوم به روز رسانی کرد و این بروز رسانی همچنان ادامه دارد.

تا کنون این گروه طراحی سایت در ایران بیش از 500 نمونه موفق تجاری داشته است. از مهمترین مزیت های رقابتی جهان وب به عنوان شرکت طراحی سایت، می توان موارد ذیل را برشمرد:

  • - ارائه مشاوره صادقانه
  • - تضمین مناسبترین قیمت
  • - تحویل به موقع طبق زمانبندی
  • - انتخاب دقیق بهترین دامنه
  • - ارائه سرویس هاست اختصاصی
  • - نصب نرم افزار اختصاصی با امکانات کامل
  • - طراحی گرافیکی اختصاصی
  • - عدم استفاده از قالب های آماده
  • - رعایت چک لیست نماد اعتماد
  • - انجام تنظیمات امنیتی
  • - بهبود سرعت وبسایت
  • - انجام تنظیمات سئو پایه
  • - آموزش و پشتیبانی کامل
  • - ارائه DVD آموزش مدیریت وبسایت

اگر قصد طراحی وبسایت دارید و به دنبال شرکت طراحی سایت در کرج هستید، پیشنهاد می کنیم از خدمات مشاوره تجارت الکترونیک جهان وب نیز استفاده کرده، خدمات ما را مقایسه و سپس انتخاب کنید.

خدمات مشاوره تجارت الکترونیک در جهان وب رایگان است و همواره رایگان خواهد ماند.

تعرفه طراحی سایت

یکی از بزرگترین مشکلاتی که شرکت های طراحی سایت با آن مواجه هستند، نبودن استاندارد مشخص و تعرفه ای شفاف برای خدمات طراحی سایت و سئو است. این مساله باعث سر در گمی بسیاری از متقاضیان طراحی سایت نیز می شود.

از سوی دیگر، بسیاری افراد و شرکت ها، با سوء استفاده از این وضعیت، محصولات کم کیفیت و یا برخی قالب های آماده را با قیمت های گزافی به مشتریان خود می فروشند.

ما در مجموعه جهان وب، تصمیم گرفتیم محصولات خانواده توتال را با ذکر مشخصات کامل و دمو آنلاین در اختیار شما بگذاریم. همچنین توسط ابزار محاسبه قیمت طراحی سایت، می توانید تعرفی طراحی سایت مورد نظر خود را به صورت تقریبی محاسبه کنید.

برای مشاهده مشخصات و قیمت انواع پکیج طراحی سایت، روی لینک زیر کلیک کنید:

پکیج طراحی سایت

و برای محاسبه قیمت طراحی سایت، صفحه زیر را مشاهده نمایید:

محاسبه قیمت طراحی سایت

میش افشار

میش افشار

 

میش افشار ی که یکی از منابع مهم ژنتیکی در بخش میشان کشور بوده و صفات و خصوصیات تولیدی بالقوه با ارزشی را دارا است. تاکنون مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار نگرفته است. و لذا کمتر منبعی را در بین ادبیات پرورش میش می‌توان پیدا کرد که خصوصیات فنوتیپی نزاد افشاری را مورد بررسی و تحلیل قرار داده باشد.این نژاد از میشان در وسعتی قریب به ۲۰۰۰۰ کیلومتر مربع در بین استان زنجان و قسمتی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان پراکنده هستند. بیشترین جمعیت و منطقه اصلی پراکنش میش نژاد افشار ی در استان زنجان قرار گرفته است که شامل ۶۵% از جمعیت میشان استان و بالغ بر یک میلیون رأس در منطقه پراکنش است. در داخل استان زنجان نیز شهرستان «ماهنشان» دارای بیشترین تعداد از این جمعیت است.

 

خصوصیات فنوتیپی میش افشار

در ادامه می توانید با مهم ترین و اصلی ترین خصوصیات میش افشار اشنا شوید.

 

– رنگ غالب در میشانِ بالغ قهوه‌ای متمایل به قرمز یکدست، بدون لکه با دامنه تغییرات از قهوه‌ای روشن تا قهوه‌ای تیره متمایل به سیاه است و رنگ بدن بره‌ها در بدو تولد قهوه‌ای متمایل به سیاه بوده و به تدریج با افزایش سن رنگ بدن روشن‌تر می‌گردد.

– شکل عمومی گوش‌ها به‌صورت افتاده و بزرگ بوده، لیکن میش افشار نیم گوش و بدون گوش نیز در بین این جمعیت دیده می‌شود.

– چشم‌ها از نگاه جانبی برجسته به نظر می‌رسند و رنگ غالب چشم‌ها به رنگ قهوه‌ای متمایل به قرمز براق است.

– قوچ و میش هر دو فاقد شاخ هستند.

– در روی بینی قوچ‌هـا اکثرا انحنـا وجود دارد و در میش‌ها صـاف یا دارای انحنـای کمـی است.

– گردن در قوچ‌ها قوی و ضخیم بوده و در میش‌ها دراز و نازک است.

– دنبه در میش افشار دو لپی بوده و به صورت سفره‌ای و پهن است.

این میشان جزو میشان سنگین دنبه کشور محسوب می‌گردد. دنبه در این حیوان معمولا دارای شیب خاصی است که از ناحیه کمر حیوان شروع می‌شود و حالت افتادگی را به دنبه می‌دهد. دنبه در این نژاد بعضا تا پائین‌تر از مفصل خرگوشی نیز می‌رسد ولی غالبا بالای مفصل خرگوشی قرار دارد .

 دنبالچه پوشیده از پشم و بدون ذخیره چربی بوده و برجستگی دنبالچه از نمای جانبی چندان قابل مشاهده نیست. دنبالچه ممکن است گاهی درازتر از دنبه باشد.

 این نژاد از میشان جزو میشان بلند قد محسوب می‌گردد و دست و پای آن از ظرافت خاصی برخوردار است که حیوان را قادر به راه‌پیمایی در کوهستان و مناطق سنگلاخی می‌نماید.

قوچ و میش هر دو فاقد منگوله هستند. ولی واریته قزل افشار دارای منگوله است.

سطح پشت، گردن، دنبه و دنبالچه در میش افشار غالبا پوشیده از پشم بوده، لیکن زیر گردن، زیر شکم، دست و پا و صورت فاقد پشم است و از موهای زبری که رنگ آن‌ها تیره‌تر از رنگ پشم حیوان است، پوشیده شده است. از نظر کمیت و کیفیت پشم در مقایسه با سایر میشان بومی استان، متفاوت و از نظر ظرافت الیاف با میشان مغانی، قزل و بختیاری مشابه بوده و دارای پشم ضخیمی است که در صنعت قالی‌بافی استان از آن استفاده می‌گردد.

انواع واریته‌های میش نژاد افشار

واریته قزل افشار:

لفظ قزل به معنی قرمز سیر متمایل به قهوه‌ای است.میش قزل واریته‌ای از نژاد افشاری است که محل اصلی پراکنش آن استان‌های آذربایجان غربی و شرقی است ولی در میان گله‌های موجود در استان زنجان نیز یافت می‌شود. این میش دارای سری نسبتا بزرگ‌تر از نژاد اصلی میش افشار بوده و همچنین دارای پشم‌های ضخیم‌تر و کم‌پشت‌تر است. رنگ موی صورت و دست و پا قهوه‌ای تیره تا متمایل به سیاه بوده و دارای دنبالچه است که در ابتدا قلبی‌شکل بوده و پر از چربی است. پشم‌های روی دنبه و زیر شکم و زیر گردن معمولا ریخته و قابل استفاده نیستند. این واریته قدری سنگین‌تر از نژاد اصلی است. نوعی از این واریته که رنگ آن تیره بوده و به سیاهی گرایش دارد، به‌نام «قره قزل» معروف است. در این نوع از میشان گاهی پشم عمده قسمت‌های بدن ریخته و فقط مقدار کمی در منطقه پشتی حیوان باقی می‌ماند. دنبه معمولا پائین‌تر از مفصل خرگوشی قرار دارد.

 

واریته قاشقا افشار:

واریته‌ای از نژاد افشاری بوده که تقریبا تمامی خصوصیات این نژاد را داراست. لیکن روی پیشانی آن لکه سفیدی موجود است. این میش را به‌وفور می‌توان در بین گله‌های میش افشار پیدا نمود.

 

واریته قمر افشار:

این واریته تقریبا تمامی خصوصیات این نژاد را داراست. تنها تفاوت این واریته با نژاد اصلی میش افشار در رنگ پشم آن است که رنگی تقریبا متمایل به خاکستری دارد.

 

واریته آق افشار:

در این واریته کل رنگ بدن سفید یک دست بدون لکه است. البته فراوانـی این واریته کم است و برخی اعتقاد دارند که این رنگ حاصل انتقال ژن مغلوب آلبینیسم است، که البته نیاز به تحقیق دارد.

 

ویژگی میش افشار

گستردگی وسیع و طبیعی میش افشار در سطح چهار استان زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان معلول خصوصیات و ویژگی‌های خاص این نژاد است که اهم آن‌ها به‌طور خلاصه عبارتند از:

 

 سرعت رشد بالای نژاد افشاری به‌طوری‌که جزو اولین گروه میشان گوشتی و هم‌ردیف میشان لری بختیاری، ماکوئی و مغانی قرار گرفته است.

 تولید شیر خوب و پرچرب این میش که بیشتر به مصرف تهیه انواع لبنیات و فرآورده‌های آن می‌رسد، باعث شده است که جزو میشان دو منظوره گوشتی – شیری نیز تقسیم‌بندی شود.

 سازگاری و عادت‌پذیری آن با شرایط آب و هوایی مناطق سردسیر.

 قدرت راه‌پیمایی و کوه‌پیمایی خوب میش افشار به‌طوری‌که قادر است فاصله ۱۰۰ کیلومتری بین ییلاق و قشلاق را به راحتی طی نماید.

بالا بودن نسبی دو قلوزایی این نژاد نسبت به سایر نژادهای میش استان زنجان و کشور.

 مقاومت میش نژاد افشاری در مقابل امراض انگلی داخلی و خارجی.

بالا بودن ضریب تبدیل و داشتن بازده اقتصادی مطلوب.

 

 

مجموعه: گوسفند افشار  بازدید: 0

امتیاز کاربرانستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

گوسفند افشار

 

User Rating: 0 / 5

گوسفند شال

 

گوسفند افشار

 

گوسفند افشار ی که یکی از منابع مهم ژنتیکی در بخش گوسفندان کشور بوده و صفات و خصوصیات تولیدی بالقوه با ارزشی را دارا است. تاکنون مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار نگرفته است. و لذا کمتر منبعی را در بین ادبیات پرورش گوسفند می‌توان پیدا کرد که خصوصیات فنوتیپی نزاد افشاری را مورد بررسی و تحلیل قرار داده باشد.این نژاد از گوسفندان در وسعتی قریب به ۲۰۰۰۰ کیلومتر مربع در بین استان زنجان و قسمتی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان پراکنده هستند. بیشترین جمعیت و منطقه اصلی پراکنش گوسفند نژاد افشار ی در استان زنجان قرار گرفته است که شامل ۶۵% از جمعیت گوسفندان استان و بالغ بر یک میلیون رأس در منطقه پراکنش است. در داخل استان زنجان نیز شهرستان «ماهنشان» دارای بیشترین تعداد از این جمعیت است.

 

خصوصیات فنوتیپی گوسفند افشار

در ادامه می توانید با مهم ترین و اصلی ترین خصوصیات گوسفند افشار اشنا شوید.

 

– رنگ غالب در گوسفندانِ بالغ قهوه‌ای متمایل به قرمز یکدست، بدون لکه با دامنه تغییرات از قهوه‌ای روشن تا قهوه‌ای تیره متمایل به سیاه است و رنگ بدن بره‌ها در بدو تولد قهوه‌ای متمایل به سیاه بوده و به تدریج با افزایش سن رنگ بدن روشن‌تر می‌گردد.

– شکل عمومی گوش‌ها به‌صورت افتاده و بزرگ بوده، لیکن گوسفند افشار نیم گوش و بدون گوش نیز در بین این جمعیت دیده می‌شود.

– چشم‌ها از نگاه جانبی برجسته به نظر می‌رسند و رنگ غالب چشم‌ها به رنگ قهوه‌ای متمایل به قرمز براق است.

– قوچ و میش هر دو فاقد شاخ هستند.

– در روی بینی قوچ‌هـا اکثرا انحنـا وجود دارد و در میش‌ها صـاف یا دارای انحنـای کمـی است.

– گردن در قوچ‌ها قوی و ضخیم بوده و در میش‌ها دراز و نازک است.

– دنبه در گوسفند افشار دو لپی بوده و به صورت سفره‌ای و پهن است.

این گوسفندان جزو گوسفندان سنگین دنبه کشور محسوب می‌گردد. دنبه در این حیوان معمولا دارای شیب خاصی است که از ناحیه کمر حیوان شروع می‌شود و حالت افتادگی را به دنبه می‌دهد. دنبه در این نژاد بعضا تا پائین‌تر از مفصل خرگوشی نیز می‌رسد ولی غالبا بالای مفصل خرگوشی قرار دارد .

 دنبالچه پوشیده از پشم و بدون ذخیره چربی بوده و برجستگی دنبالچه از نمای جانبی چندان قابل مشاهده نیست. دنبالچه ممکن است گاهی درازتر از دنبه باشد.

 این نژاد از گوسفندان جزو گوسفندان بلند قد محسوب می‌گردد و دست و پای آن از ظرافت خاصی برخوردار است که حیوان را قادر به راه‌پیمایی در کوهستان و مناطق سنگلاخی می‌نماید.

قوچ و میش هر دو فاقد منگوله هستند. ولی واریته قزل افشار دارای منگوله است.

سطح پشت، گردن، دنبه و دنبالچه در گوسفند افشار غالبا پوشیده از پشم بوده، لیکن زیر گردن، زیر شکم، دست و پا و صورت فاقد پشم است و از موهای زبری که رنگ آن‌ها تیره‌تر از رنگ پشم حیوان است، پوشیده شده است. از نظر کمیت و کیفیت پشم در مقایسه با سایر گوسفندان بومی استان، متفاوت و از نظر ظرافت الیاف با گوسفندان مغانی، قزل و بختیاری مشابه بوده و دارای پشم ضخیمی است که در صنعت قالی‌بافی استان از آن استفاده می‌گردد.

انواع واریته‌های گوسفند نژاد افشار

واریته قزل افشار:

لفظ قزل به معنی قرمز سیر متمایل به قهوه‌ای است.گوسفند قزل واریته‌ای از نژاد افشاری است که محل اصلی پراکنش آن استان‌های آذربایجان غربی و شرقی است ولی در میان گله‌های موجود در استان زنجان نیز یافت می‌شود. این گوسفند دارای سری نسبتا بزرگ‌تر از نژاد اصلی گوسفند افشار بوده و همچنین دارای پشم‌های ضخیم‌تر و کم‌پشت‌تر است. رنگ موی صورت و دست و پا قهوه‌ای تیره تا متمایل به سیاه بوده و دارای دنبالچه است که در ابتدا قلبی‌شکل بوده و پر از چربی است. پشم‌های روی دنبه و زیر شکم و زیر گردن معمولا ریخته و قابل استفاده نیستند. این واریته قدری سنگین‌تر از نژاد اصلی است. نوعی از این واریته که رنگ آن تیره بوده و به سیاهی گرایش دارد، به‌نام «قره قزل» معروف است. در این نوع از گوسفندان گاهی پشم عمده قسمت‌های بدن ریخته و فقط مقدار کمی در منطقه پشتی حیوان باقی می‌ماند. دنبه معمولا پائین‌تر از مفصل خرگوشی قرار دارد.

 

واریته قاشقا افشار:

واریته‌ای از نژاد افشاری بوده که تقریبا تمامی خصوصیات این نژاد را داراست. لیکن روی پیشانی آن لکه سفیدی موجود است. این گوسفند را به‌وفور می‌توان در بین گله‌های گوسفند افشار پیدا نمود.

 

واریته قمر افشار:

این واریته تقریبا تمامی خصوصیات این نژاد را داراست. تنها تفاوت این واریته با نژاد اصلی گوسفند افشار در رنگ پشم آن است که رنگی تقریبا متمایل به خاکستری دارد.

 

واریته آق افشار:

در این واریته کل رنگ بدن سفید یک دست بدون لکه است. البته فراوانـی این واریته کم است و برخی اعتقاد دارند که این رنگ حاصل انتقال ژن مغلوب آلبینیسم است، که البته نیاز به تحقیق دارد.

 

ویژگی گوسفند افشار

گستردگی وسیع و طبیعی گوسفند افشار در سطح چهار استان زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان معلول خصوصیات و ویژگی‌های خاص این نژاد است که اهم آن‌ها به‌طور خلاصه عبارتند از:

 

 سرعت رشد بالای نژاد افشاری به‌طوری‌که جزو اولین گروه گوسفندان گوشتی و هم‌ردیف گوسفندان لری بختیاری، ماکوئی و مغانی قرار گرفته است.

 تولید شیر خوب و پرچرب این گوسفند که بیشتر به مصرف تهیه انواع لبنیات و فرآورده‌های آن می‌رسد، باعث شده است که جزو گوسفندان دو منظوره گوشتی – شیری نیز تقسیم‌بندی شود.

 سازگاری و عادت‌پذیری آن با شرایط آب و هوایی مناطق سردسیر.

 قدرت راه‌پیمایی و کوه‌پیمایی خوب گوسفند افشار به‌طوری‌که قادر است فاصله ۱۰۰ کیلومتری بین ییلاق و قشلاق را به راحتی طی نماید.

بالا بودن نسبی دو قلوزایی این نژاد نسبت به سایر نژادهای گوسفند استان زنجان و کشور.

 مقاومت گوسفند نژاد افشاری در مقابل امراض انگلی داخلی و خارجی.

بالا بودن ضریب تبدیل و داشتن بازده اقتصادی مطلوب.

گوسفند قزل

گوسفند قزل

گوسفند قزل یکی دیگر از انواع گوسفندانی می باشد که توسط ما پرورش داده می شود. همان طور که میدانید از بین نژاد مختلف گوسفند در ایران نژاد قزب یکی از محبوب ترین نژاد ها می باشد. در ادامه سعی بر آن داریم تا با ارائه و معرفی مشخثات این نوع نژاد محبوب شما را با این نوع گوسفند بیشتر آشنا نماییم.

مشخصات گوسفند قزل

در بررسی مشخصات گوسفند قزل چند مورد بسیار مهم وجود دارد. تمامی این موارد به ظاهر این نژاد بر می گردد و ما در یک جدول به معرفی این موارد خواهیم پرداخت

ردیف

مشخصات

نوع

مشخصات

1

رنگ

قهو ه ای روشن تا تیره

هر چه سیرتر باشد به توده اصیل نزدیکتر و مطلوب تر است  رنگ دنبه و سینه مانند چهار قلم تیره تر از سایر نقاط بدن می باشد 

2

ریخت (شکل)

اندازه بدن بزرگ

گوسفند قزل نژاد گوشتی، شیری دنبه گرد  و دارای دنبالچه مناسب به شکل گلابی و از نیمرخ بصورتقوچ و میش بدون شاخ 

3

وزن

جزء نژادهای سنگین وزن

دارای وزن متوسط  53.58  کیلو گرم * افزایش روزانه 250  الی  300 گرم

 

مشخصات ایستگاه پرورش واصلاح نژاد گوسفند قزل :

1

سال احداث

1364

2

محل احداث

شهرستان میاندوآب ملا شهاب الدین در5کیلو متری شهرستان میاندوآب

3

مساحت کلی ایستگاه

27 هکتار

4

زیربنای مسقف

5446 متر مربع

5

زیربنای غیرمسقف

5223 متر مربع

 

سفارش گوسفند قزل

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید انواع گوسفند ایرانی می توانید با ما تماس بگیرید. در قسمت تماس با ما اطلاعات لازم برای تماس وجود دارد. همچنین ارائه مشاوره در زمینه انواع نژاد های گوسفندان ایرانی کاملا رایگان انجام می شود. مدیریت مجموعه آقای عباس شالی می باشند که شماره تماس ایشان در ابتدای سایت و همچنین در قسمت تماس با ما درج شده است. با ما تماس بگیرید.