tazehaa

tazeehaa

tazehaa

tazeehaa

دستگاه آبساز

دستگاه آبساز

به گزارش شرکت فنی و مهندسی آبکو در این مطلب به بررسی قیمت دستگاه آبساز خواهیم پرداخت و این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم. حتما می دانید یکی از بحران های دنیای امروز بحث کم آبی و تنش های آبی می باشد. از همین رو باید تدابیری اندیشیده شود که موجب گردد این بحران ها تا حد بسیار زیادی کاهش یابد. یکی از این روش ها استفاده از دستگاه تصفیه آب و فاضلاب به کمک دستگاه ro ، دستگاه اسمز معکوس و دستگاه آب شیرین کن و یا استفاده از دستگاه آبساز می باشد تا این بحران ها کاهش یابد. از همین رو می خواهیم در این مطلب به بررسی روش های استعلام قیمت این محصولات بپردازیم.

آب موجود در جو توسط سیستم تولید آب از هوا و طی فرآیندی ترمودینامیکی استحصال می گردد. بر اساس  طراحی یک سیستم آبساز، می توان از آب تولید شده در مصارف مختلف استفاده کرد. در این سیستم نیازی به وجود آب شور برای تولید آب شیرین همانند آنچه در آب شیرین کن های معمول اتفاق می افتد، نیست. با بکار گیری این مفهوم می توان در هر مکانی که هوای مرطوب وجود دارد آب تولید نمود. از آنجا که طراحی این سیستم آبسازبصورت مدولار (دارای اجزا بهم پیوسته قابل تفکیک و اضافه شدن) است، بنابراین محدودیتی از لحاظ میزان تولید آب وجود ندارد. با استفاده از سیستم های مدولار و قابل حمل، می توان آب مورد نیاز واحدهای مختلف را با امنیت و کمترین هزینه و بالاترین کیفیت تهیه کرد. چرخه ای که برای این هدف انتخاب شده است، چرخه تبرید ساده با چهار جزء تبخیرکننده، کمپرسور، چگالنده و شیر انبساط است که برای ورودی و خروجی هر جز طراحی بخصوصی صورت گرفته است.مبرد دستگاه آبساز از نوع مبردهای دوستدار محیط زیست انتخاب می شوند.

قیمت آبساز

شرکت فنی و مهندسی آبکو پیش از این در خصوص استعلام قیمت دستگاه اسمز معکوس، دستگاه ro اطلاعاتی را در اختیارتان قرار داده است. در این بخش شرایط و محوه قیمت گذاری دستگاه آبساز را مورد بررسی قرار می دهد. همان طور که می دانید این محصولات دارای برند ها و کارکرد های متفاوتی از نظر حجم تصفیه آب یا آبسازی دارند به همین دلیل برای استعلام صحیح قیمت و اطلاع دقیق از قیمت محصولی که می خواهید تهیه نمایید باید با مشاوران و کارشناسان شرکت های تولید کننده و یا ارائه دهنده انواع دستگاه آبساز و یا دستگاه آبساز دارویی که نقشی بسیار در آبسازی در داروسازی دارند تماس بر قرار نمایید و پس از ارائه اطلاعات مورد نظر خود در خصوص انتظارات از دستگاه و همچنین پس از بررسی های لازم در خصوص برند های مطرح می توانید نسبت به خرید و یا ثبت سفارشات خود اقدام نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره های رایگان می توانید هم اکنون از طریق پل های ارتباطی مشخص شده در سایت، با ما و کارشناسان ما در شرکت فنی و مهندسی آبکو تماس گرفته و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید. ما به صورت رایگان تمامی مشاوره های لازم را در خصوص دستگاه آبساز و همچنین دستگاه آبساز دارویی ارائه خواهیم داد. همچنین در خصوص برند ها و قابلیت های لازم در خصوص انواع دستگاه آب شیرین کن، دستگاه اسمز معکوس و دستگاه ro می توانید با ما مشورت کرده و کامل ترین اطلاعات را به دست آورید تا در نهایت بهترین خرید را در این زمینه داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.