tazehaa

tazeehaa

tazehaa

tazeehaa

خرید موبایل موتورولا- معرفی وان زوم و ماکرو

فروشگاه اینترنتی تخصصی موتورولا با ارائه بروز ترین مدل های برند موتورولا برای خرید موبایل موتورولا همراه شما است برای مشاوره ها در زمینه خرید گوشی موتورولا می توانید از طریق سایت ، شماره های تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

برای خرید موبایل موتورولا گزینه های زیادی در این برند میتواند توجه شما را جلب کند اما موبایل هایی که امروز به معرفی کمی از آنها می پردازیم از جذاب ترین های این انتخاب ها برای خرید گوشی موتورولا است .

موبایل موتورولا وان زوم

تاریخ معرفی این موبایل موتورولا : سپتامبر ۲۰۱۹ | وزن: ۱۹۰ گرم | ابعاد: ۸.۸x۷۵x۱۵۸ میلیمتر | سیستم‌عامل: اندروید ۹ پای | اندازه نمایشگر: ۶.۴ اینچ | رزولوشن: ۲۳۴۰x۱۰۸۰ پیکسل | پردازنده: اسنپدراگون ۶۷۵ | رم: ۴ گیگابایت | حافظه: ۱۲۸ گیگابایت | باتری: ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت | یک دوربین حرفه ای :دوربین پشت: ۴۸ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + ۱۶ مگاپیکسل + ۵ مگاپیکسل | دوربین جلو: ۲۵ مگاپیکسل

   برترین امکان این گوشی موتورولا بدون شک دار بودن  دوربین عالی به نسبت قیمت
    عمر باتری عالی
    قدرت میان‌رده
    اسپیکر مونو

لنوو در سال ۲۰۱۹ گوشی موتورولا وان زیادی عرضه کرد و بهترین آن‌ها موتورولا وان زوم بود.

موتورولا وان زوم جذاب دارای چهار دوربین پشت است که برای هندست مقرون‌به‌صرفه‌ای مانند آن کمی زیاد است. این دوربین‌ها شامل یک سنسور عمقی، یک لنز تله‌فوتو، دوربین اولتراواید و سنسور اصلی می‌‌شوند.

این گوشی موتورولا علاوه بر دوربین‌های عالی، باتری خوب و نمایشگر باکیفیتی نیز دارد. با این حال، چیزهای دیگری هستند که باعث قیمت پایین آن شده‌اند؛ از جمله پردازنده میان‌رده و طراحی نه چندان دلچسب آن.

همان‌طور که گفته شد موتورولا بدون شک سردمدار گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی است و هندست وان زوم نیز با مشخصات خوب و قیمت پایین‌اش یکی از بهترین‌های کلاس موتو است.

در ادامه با گوشی موتورولا ای آشنا خواهید شد که در قیمت بسیار رقابت ایجاد کر ده است.

موبایل موتورولا وان ماکرو

در تاریخ اکتبر ۲۰۱۹ شرکت موتورولا دست به ارائه یکی از پر حاشیه ترین گوشی موتورولا در بازار زد موبایلی با قیمتی بسیار مناسب برای خریداران | وزن: ۱۸۶ گرم | ابعاد: ۹x۷۵.۴x۱۵۸ میلیمتر | سیستم‌عامل: اندروید ۹ پای | اندازه نمایشگر: ۶.۲ اینچ | رزولوشن: ۱۵۲۰x۷۲۰ پیکسل | پردازنده: مدیاتک MT6771 | رم: ۴ گیگابایت | حافظه: ۶۴ گیگابایت | باتری: ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت | دوربین پشت: ۱۳ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل | دوربین جلو: ۸ مگاپیکسل

   نکته مهم این گوشی موتورولا  طراحی جذاب آن است
    عمر باتری خوب
    دوربین‌های نه چندان عالی
    بدون اتصال NFC

گوشی‌های سری وان شرکت موتورولا همگی سیستم‌عامل اندروید وان را روی خود اجرا می‌کنند، پس به این صورت عرضه به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه به مدت دو سال برای آن‌ها تضمین شده است. این دلیل خوبی است که به سراغ وان ماکرو بروید، ضمن اینکه با هندستی مواجه هستید که دارای دوربین‌های مختص عکاسی کلوزآپ است.

اما با تاسف باشد گفت که ، وان ماکرو یک گوشی اقتصادی است و دوربین‌هایش برخلاف انتظار ما چندان خوب نیستند. اگر به دنبال هندستی با دوربین‌های پیشرفته هستید، این گوشی را توصیه نمی‌کنیم. اما طراحی جذاب، عمر باتری خوب و نرم‌افزار به‌روز آن به این معنا است که وان ماکرو چیزهای زیادی برای گفتن دارد.

نمایشگر این گوشی موتورولا به نسبت قیمتش قابل‌قبول بوده و عملکرد دستگاه نیز به نحو شگفت‌انگیزی خوب است. هیچ اتصال NFC برای پرداخت‌های موبایلی روی آن وجود ندارد. در کل باید بگوییم که اگر به دنبال یک گوشی مقرون‌به‌صرفه هستید، وان ماکرو یک گزینه مناسب است، اما نباید انتظار دوربین‌های عالی را از آن داشته باشید.

در این  زنجیره مطالب سعی خواهیم داشت تا به معرفی کوتاه ولی مفید موبایل های برند موتورولا بپردازیم و با پیگیری مطالب میتوانید به بخش های بررسی دقیق هر کدام از گوشی موبایل موتورولا دست پیدا کنید برای خرید موبایل موتورولا با ما تهران موتورولا تماس بگیرید.

در ادامه میتوانید سری به مقالات مثل خرید موبایل موتورولا- معرفی موتو z4 و اعلام برترین گوشی های هوشمند موتورولا در سال میلادی 2020 هم در وب سایت ما بزنید.

اعلام برترین گوشی های هوشمند موتورولا در سال میلادی 2020

با شروع سال جدید میلادی سری به گوشی های موبایل موتوولا زدیم و به بررسی برترین های این برند پر طرفدار در جهان پرداختیم در ادامه با ما همراه باشید برای دریافت جدید ترین اطلاعات از موبایل موتورولا با ما در وب سایت و یا اینستاگرام همراه باشید:

گوشی‌ موبایل موتورولا، در کنار هندست‌های برند نوکیا و برخی از گوشی‌های الجی سردمدار گوشی‌های اقتصادی بازار هستند. این بدین معنی است که اگر به دنبال تلفن خوبی هستید که حساب بانکی‌تان را خالی نکند، سراغ برند درستی آمده‌اید.

هر کدام از گوشی موبایل موتورولا به نسبت قیمت‌شان دارای قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای هستند که ممکن است شما را متقاعد به خریدشان کند. هندست‌های سری موتو Z دارای امکاناتی بیشتری مانند فناوری ۵G و موتو مادها دارند؛ سری موتو G، دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه با مشخصات قابل‌توجهی هستند و گوشی‌های موتورولا وان به روش‌های مختلفی نظر شما را جلب خواهند کرد.

این گوشی‌ها بدون شک قابلیت رقابت با آیفون ۱۱ پرو یا سامسونگ گلکسی S10 را نخواهد داشت، اما نباید ابن مورد را فراموش کرد که فاکتور قیمت‌ مزیت بزرگ این موبایل ها نسبت به رقبا است. به‌طور خلاصه می‌توان گفت که شما با هندست‌هایی طرف هستید که قابل‌اعتماد بوده و به نسبت قیمت‌شان مشخصات خوبی دارند.

البته یک مورد جدا از این موبایل ها در برند موتورولا دیده میشود : گوشی تاشو گران‌قیمت موتورولا ریزر که از طراحی نمادین ریزرهای قدیمی بهره می‌برد. البته این هندست علی‌رغم قیمت بالایش (سه برابر قیمت موتو Z4)، سریع‌ترین گوشی موتورولا نیست؛ ولی در عوض، بعد از تا شدن اندازه‌ای نصف سایز گوشی‌های معمولی پیدا می‌کند.

لیست برترین گوشی‌های موتورولا در سال  میلادی۲۰۲۰

   موبایل موتورولا موتو Z4
    موبایل موتورولا وان زوم
    موبایل موتورولا وان ماکرو
    موبایل موتورولا موتو  G8 پلاس
    موبایل موتورولا  وان هایپر
   موبایل موتورولا  وان اکشن
   موبایل موتورولا موتو Z3
  موبایل موتورولا  وان ویژن
   موبایل موتورولا موتو G7
   موبایل موتورولا ریزر
   موبایل موتورولا موتو Z2 فورس
   موبایل موتورولا موتو G7 پلاس

لیست بالا شاید به دید بیشتر افراد برترین موبایل های برند موتورولا باشند و باید برای داشتن این تعداد از گوشی های موفق در صنعت موبایل به برند موتورولا نمره قبولی در سالی که گذشت داد اما در ادامه مطالب هر کدام از این گوشی های موفق در سال گذشته موتورولا را بررسی خواهیم کرد.

در پایان برای خرید گوشی موتورولا در هر نوع و سلیقه ای خرید از نمایندگی های ارائه دهنده خدمات این برند در کشور میتواند بهترین راه باشد و ما در تهران موتورولا همراه شما خواهیم بود برای خرید موبایل موتورولا با ما در ارتباط باشید.

فروش لوازم کشاورزی در تهران

هدف از این مطلب که به نام فروش ابزار آلات در تهران است این می باشد که اطلاعات و مطالبی در مورد سشوار صنعتی و ابزار نجاری در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار دهیم. شما کاربران عزیز در این وب سایت می توانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای خرید انواع ابزارآلاتی که به آن نیاز دارید اقدام نمایید.شما هرآنچه که نیاز دارید را در این فروشگاه بزرگ خواهید یافت. شما می توانید در این مقاله از طریق لینک های ارتباطی که به صفحه محصولات مورد نیاز خود ارتباط داده شده و همچنین توضیحاتی در مورد تمامی ابزار هایی که می توانید از ما خریداری نمایید در اختیارتان قرار می دهیم. لازم است که بدانید تمامی قیمت های ارائه شده در مرکز فروش ابزارآلات در تهران، به روز بوده و شما می توانید با خیالی آسوده برای خرید محصولاتی که به آن نیاز دارید در این فروشگاه اقدام نمایید. همچنین اگر در انتخاب برند مورد نظر یا محصولی که می خواهید دارای شک و تردید هستید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما با شماره های درج شده تماس بگیرید، در این صورت ما شما را در خصوص انتخاب بهترین برند نسبت به هزینه ای که می توانید پرداخت نمایید و همچنین کاری که می خواهید انجام دهید و میزان مصرفتان راهنمایی می کنیم. با ما همراه باشید.

 

معرفی مرکز فروش ابزارآلات در تهران

فروشگاه مجهز و بزرگ ابزار لند به عنوان یکی از مراکز مهم فروش ابزارآلات در تهران و همچنین در سایر نقاط کشور ایران به عنوان یک فروشگاه مجهز و آنلاین با موجودیت تمامی ابزار های مورد نیاز برای شما می باشد. شما در این مرکز فروش آنلاین می توانید با خیالی راحت تمامی ابزارآلات مورد نیاز خود را تامین و تهیه کرده و نسبت به خدمات پس از فروش ما و همچنین راهنمایی ها و مشاوره های ما در خصوص انواع ابزارآلات خیالی آسوده داشته باشید. در این مرکز فروش شما می توانید تمامی برند های معتبر و قابل تهیه در بازار را تهیه نمایید. ما در تمامی ابزارآلات خود، بهترین و معتبر ترین برند هایی ممکن را گرد هم آورده ایم تا شما در انتخاب خود یاری نماییم. همچنین شما می توانید با مراجعه حضوری نیز برای خرید و تهیه ابزار مورد نیاز خود اقدام نمایید. اما توصیه می کنیم به صورت آنلاین از این مرکز فروش ابزارآلات در تهران خرید نمایید تا از خدمات آنلاین ما بهره مند شوید. شما می توانید برای دسترسی سریع به محصولات و فروشگاه اینترنتی ما بر روی قسمت هایی از متن که با رنگ آبی مشخص شده است کلیک نمایید.

 

معرفی دسته بندی محصولات مرکز فروش ابزارآلات در تهران

در این مرکز فروش ابزارآلات در تهران ، ابزار لند تمامی محصولات خود را در ده شاخه دسته بندی کرده است. شما می توانید با این طبقه بندی انجام شده به راحتی از طریق منو فروشگاه به صورت مستقیم به سراغ دسته بندی مورد نیاز و مورد نظر خود وارد شده و در آنجا نسبت به خرید محصول مورد نیاز خود اقدام نمایید. تنها با چند کلیک ساده می توانید وارد بخش خرید نهایی شده و در نهایت نسبت به خرید محصولات خود اقدام نمایید. در این بخش به صورت منظم تمامی دسته بندی های محصولات را به همراه آدرس های هر دسته بندی در اختیارتان قرار می دهیم تا به این ترتیب بتوانید به راحتی در مرکز فروش ابزارآلات در تهران به بازدید و خریدی امن و مطمئن مشغول شوید. ما در کنار شما هستیم و شما را در تمامی مراحل راهنمایی می کنیم. کافی است همین الان تلفن خود را برداشته و پیش از خرید هر سوالی که دارید را بپرسید تا ما پاسخ آن را در اختیارتان قرار دهیم. ابزار لند یکی از معتبر ترین و همچنین به روز ترین مراکز فروش ابزارآلات در تهران همراه شما می باشد.

 

مرکز فروش سشوار صنعتی در تهران

در این مرکز بزرگ فروش ابزارآلات در تهران شما مشتریان می توانید از طریق دسته بندی سشوار صنعتی وارد محصولات این فروشگاه شده و تمامی برند های مربوط به سشورار صنعتی را به همراه مشخصات فنی و همچنین به همراه قیمت روز آنها مورد بررسی قرار دهید و برای خرید هر یک اقدام نمایید. در این دسته بندی شما می توانید به هر آنچه در مورد سشوار صنعتی قابل ارائه در ابزار لند نیاز دارید دست یابی داشته باشید. در انتهای این متن ما شما را به صفحه فروش سشوار صنعتی در تهران راهنمایی می کنیم و شما می توانید با کلیک بر روی لینکی که برای شما در نظر می گیریم وارد صفحه سشوار صنعتی شوید. ابزار لند معتبر ترین مرکز فروش ابزارآلات در تهران شما را به بازدید از صفحه سشوار صنعتی ابزار لند دعوت می نماید.

 

برای مشاهده محصولات سشوار صنعتی ابزارلند روی این متن کلیک کنید.

 

 مرکز فروش ابزار نجاری در تهران

در مرکز بزرگ فروش ابزارآلات در تهران شما مشتریان عزیز می توانید از طریق منو فروشگاه وارد دسته بندی های ابزار نجاری ابزار لند شوید. در این منو برای شما عزیزان تمامی برند ها و مدل های ابزار نجاری موجود را به همراه مشخصات فنی و همچنین قیمت به روز محصولات در اختیارتان قرار می دهیم. شما می توانید وارد فروشگاه ابزار نجاری ما شوید از تمامی محصولات ما بازدید نمایید. اطلاعات لازم را در مورد هر یک به دست آورید و در نهایت نسبت به خریدی امن و مطمئن اقدام نمایید. ما شما را در این مسیر راهنمایی می کنیم و در کنار شما هستیم. اگر سوالی در خصوص هر یک از ابزار نجاری ما داشتید می توانید بلافاصله با ما تماس بگیرید. ما در کنار شما خواهیم بود و به صورت آنلاین شما را به سمت یک خرید امن از فروشگاه مرکزی فروش ابزارآلات در تهران راهنمایی می کنیم و شما می توانید روی ما حساب کنید. در ادامه این بخش شما می توانید با کلیک بر روی لینک ذیل وارد صفحه ابزار نجاری ما شوید و هر آنچه را نیاز دارید به دست آورید و نسبت به خرید هر یک از محصولات که مورد نیاز شما عزیزان می باشد اقدام نمایید. فراموش نکنید ساده ترین راه خرید محصولات را در این وب سایت برای شما فراهم آورده ایم تا بتوانید به راحتی خریدی مطمئن و امن را تجربه نمایید. در ابزار لند فروش ابزارآلات در تهران می توانید تجربه یک خرید موفق را داشته باشید. ما در تمامی مراحل خرید در کنار شما هستیم و شما را در این امر یاری می کنیم.

 

برای مشاهده محصولات ابزارنجاری ابزارلند روی این متن کلیک کنید.

فروش ابزارآلات نجاری در تهران

در این مقاله که با نام فروش ابزارآلات در تهران می باشد قصد داریم اطلاعاتی در مورد لوازم کشاورزی و پیچ بند در اختیار شما کاربران قرار دهیم.شما عزیزان در این سایت می توانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای خرید انواع ابزارآلاتی که به آن نیاز دارید اقدام نمایید. در این مقاله شما را از طریق لینک های ارتباطی به صفحه محصولات مورد نیاز خود ارتباط داده و همچنین توضیحاتی در مورد تمامی ابزار هایی که می توانید از ما خریداری نمایید در اختیارتان قرار می دهیم. لازم است که بدانید تمامی قیمت های ارائه شده در مرکز فروش ابزارآلات در تهران، به روز بوده و شما می توانید با خیالی آسوده برای خرید محصولاتی که به آن نیاز دارید در این فروشگاه اقدام نمایید. همچنین اگر در انتخاب برند مورد نظر یا محصولی که می خواهید دارای شک و تردید هستید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما با شماره های درج شده تماس بگیرید، در این صورت ما شما را در خصوص انتخاب بهترین برند نسبت به هزینه ای که می توانید پرداخت نمایید و همچنین کاری که می خواهید انجام دهید و میزان مصرفتان راهنمایی می کنیم. با ما همراه باشید.

 

معرفی مرکز فروش ابزارآلات در تهران

فروشگاه بزرگ ابزار لند به عنوان یکی از مراکز مهم  فروش ابزارآلات در تهران و همچنین در سایر نقاط کشور ایران به عنوان یک فروشگاه مجهز و آنلاین با موجودیت تمامی ابزار های مورد نیاز برای شما می باشد. شما در این مرکز فروش آنلاین می توانید تمامی ابزارآلات مورد نیاز خود را تامین و تهیه کرده و نسبت به خدمات پس از فروش ما و همچنین راهنمایی ها و مشاوره های ما در خصوص انواع ابزارآلات خیالی آسوده داشته باشید. در این مرکز فروش شما می توانید تمامی برند های معتبر و قابل تهیه در بازار را تهیه نمایید. ما در تمامی ابزارآلات خود، بهترین و معتبر ترین برند هایی ممکن را گرد هم آورده ایم تا شما در انتخاب خود یاری نماییم. همچنین شما می توانید با مراجعه حضوری نیز برای خرید و تهیه ابزار مورد نیاز خود اقدام نمایید. اما توصیه می کنیم به صورت آنلاین از این مرکز فروش ابزارآلات در تهران خرید نمایید تا از خدمات آنلاین ما بهره مند شوید. شما می توانید برای دسترسی سریع به محصولات و فروشگاه اینترنتی ما بر روی قسمت هایی از متن که با رنگ آبی مشخص شده است کلیک نمایید.

 

معرفی دسته بندی محصولات مرکز فروش ابزارآلات در تهران

در این مرکز  فروش ابزارآلات در تهران ، ابزار لند تمامی محصولات خود را در ده شاخه دسته بندی کرده است. شما می توانید با این طبقه بندی انجام شده به راحتی از طریق منو فروشگاه به صورت مستقیم به سراغ دسته بندی مورد نیاز و مورد نظر خود وارد شده و در آنجا نسبت به خرید محصول مورد نیاز خود اقدام نمایید. تنها با چند کلیک ساده می توانید وارد بخش خرید نهایی شده و در نهایت نسبت به خرید محصولات خود اقدام نمایید. در این بخش به صورت منظم تمامی دسته بندی های محصولات را به همراه آدرس های هر دسته بندی در اختیارتان قرار می دهیم تا به این ترتیب بتوانید به راحتی در مرکز فروش ابزارآلات در تهران به بازدید و خریدی امن و مطمئن مشغول شوید. ما در کنار شما هستیم و شما را در تمامی مراحل راهنمایی می کنیم. کافی است همین الان تلفن خود را برداشته و پیش از خرید هر سوالی که دارید را بپرسید تا ما پاسخ آن را در اختیارتان قرار دهیم. ابزار لند یکی از معتبر ترین و همچنین به روز ترین مراکز فروش ابزارآلات در تهران همراه شما می باشد.

 

 مرکز فروش لوازم کشاورزی در تهران

در این مرکز فروش ابزارآلات در تهران شما می توانید از طریق دسته بندی لوازم کشاورزی وارد محصولات ما شده و تمامی برند های مربوط به لوازم کشاورزی را به همراه مشخصات فنی و همچنین به همراه قیمت روز آنها مورد بررسی قرار دهید و برای خرید هر یک اقدام نمایید. در این دسته بندی شما می توانید به هر آنچه در مورد لوازم کشاورزی قابل ارائه در ابزار لند نیاز دارید دست یابی داشته باشید. در انتهای این متن ما شما را به صفحه فروش لوازم کشاورزی در تهران راهنمایی می کنیم و شما می توانید با کلیک بر روی لینکی که برای شما در نظر می گیریم وارد صفحه لوازم کشاورزی شوید. ابزار لند معتبر ترین مرکز فروش ابزارآلات در تهران شما را به بازدید از صفحه لوازم کشاورزی ابزار لند دعوت می نماید.

برای مشاهده محصولات لوازم کشاورزی ابزارلند بر روی این متن کلیک کنید.

 

 مرکز فروش پیچ بند در تهران

در مرکز فروش ابزارآلات در تهران شما می توانید از طریق منو فروشگاه وارد دسته بندی پیچ بندهای ابزار لند شوید. در این منو برای شما عزیزان تمامی برند ها و مدل های پیچ بند های موجود را به همراه مشخصات فنی و همچنین قیمت به روز محصولات در اختیارتان قرار می دهیم. شما می توانید وارد فروشگاه پیچ بند ما شوید از تمامی محصولات ما بازدید نمایید. اطلاعات لازم را در مورد هر یک به دست آورید و در نهایت نسبت به خریدی امن و مطمئن اقدام نمایید. ما شما را در این مسیر راهنمایی می کنیم و در کنار شما هستیم. اگر سوالی در خصوص هر یک از پیچ بندهای ما داشتید می توانید بلافاصله با ما تماس بگیرید. ما در کنار شما خواهیم بود و به صورت آنلاین شما را به سمت یک خرید امن از فروشگاه مرکزی فروش ابزارآلات در تهران راهنمایی می کنیم و شما می توانید روی ما حساب کنید. در ادامه این بخش شما می توانید با کلیک بر روی لینک ذیل وارد صفحه پیچ بند های ما شوید و هر آنچه را نیاز دارید به دست آورید و نسبت به خرید هر یک از محصولات که مورد نیاز شما عزیزان می باشد اقدام نمایید. فراموش نکنید ساده ترین راه خرید محصولات را در این وب سایت برای شما فراهم آورده ایم تا بتوانید به راحتی خریدی مطمئن و امن را تجربه نمایید. در ابزار لند مرکز فروش ابزارآلات در تهران می توانید تجربه یک خرید موفق را داشته باشید. ما در تمامی مراحل خرید در کنار شما هستیم و شما را در این امر یاری می کنیم.

 

برای مشاهده محصولات پیچ بند ابزارلند بر روی این متن کلیک کنید.

آموزش پیانو از چه سنی مناسب است

آموزش پیانو از چه سنی مناسب است؟

موسیقی یک هنر بسیار روح نواز و زیباست که همه انسان ها به آن علاقه داشته و ممکن است زمانی از روز خود را به شنیدن آن اختصاص دهند. پیانو یکی از سازهای بسیار زیبا است که آموزش و یادگیری آن، باعث بهبود عملکرد ذهن، افزایش هوش، افزایش ارتباط موثر بین اعضای بدن ( دهن، چشم، دست، پا )، تعادل اعضای بدن و هم چنین باعث افزایش روحیه شادی در هنرجو می شود. پیانو سازی است که به عنوان مادر تمام سازها شناخته می شود و یادگیری و آموزش پیانو به زمان نیاز دارد به گونه ایی که برای نواختن حرفه ایی این ساز، شما باید 10 الی 15 سال زمان بگذارید. بسیاری از خانواده ها علاقه دارند تا فرزندانشان از سنین پایین به یادگیری و آموزش پیانو بپردازند.
به همین دلیل در این مقاله از وب سایت البرز پیانو قصد داریم تا به بررسی آموزش پیانو از سن مناسب بپردازیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.  

پیانو:

همان گونه که بیان شد، پیانو یک ساز زیبا و بسیار کامل است که از هزاران هزار قطعه مکانیکی تشکیل شده است. البته قطعات پیانو بسته به نوع پیانو می تواند بسیار متفاوت باشد. به صورت کلی دو نوع پیانو وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم؟
  • 1. پیانو آکوستیک
لازم به ذکر است که پیانو آکوستیک یکی از پیچیده ترین سازهای جهان است. این پیانو از هزاران هزار قطعه مکانیکی تشکیل شده است که این قطعات دست به دست یک دیگر می دهند و زمانی که شما کلاویه های پیانو را می فشارید، می توانید صدای زیبای این ساز را بشنوید. به صورت کلی پیانو آکوستیک خود به دو نوع پیانو گرند و پیانو دیواری تقسیم می شود. صدای پیانو اکوستیک بسیار رسا، بلند و زیبا است به گونه ایی که نوازنده و شنونده را به وجد می آورد.
  • 2. پیانو دیجیتال
پیانو دیجیتال، صدایی تقریبا مانند صدای پیانو آکوستیک داشته و اما هرگز رسایی پیانو آکوستیک را نخواهد داشت. این پیانو بر عکس پیانو آکوستیک، از قطعات برقی و دیجیتال ساخته شده است و می توان اذعان داشت که صدای آن شبیه ساز صدای پیانو آکوستیک است. پیانوهای دیجیتال نسبت به پیانوهای آکوستیک قیمت کمتری دارند و اگر قصد دارید پیانویی مقرون به صرفه برای خود تهیه کنید، پیانوهای دیجیتال انتخاب مناسبی برای شما عزیزان است.

 

 

آموزش پیانو از چه سنی

 

آموزش پیانو از سن مناسب:

همان گونه که اشاره شد؛ بسیاری از خانواده ها علاقه دارند تا فرزندنشان از سنین بسیار پایین آموزش پیانو را شروع کنند. در ابتدا باید بیان شود که سن مناسب برای آموزش پیانو از 6 سال است. به صورت کلی یادگیری موسیقی از سنین پایین بسیار بهتر و راحت تر است به دلیل آن که روحیه کودک با موسیقی اخت خواهد گرفت. اما این موضوع بدان معنا نیست که افراد بزرگسال یا نوجوانان نمی توانند به خوبی پیانو را یاد بگیرند، بر عکس! آن ها می توانند بر اساس علاقه خود و هم چنین با تکیه بر تلاش و پشتکار آموزش پیانو از هر سنی را شروع کنند.
به صورت کلی بهتر است بعد از آموزش الفبا و تشخیص نت ها توسط کودک آموزش پیانو شروع شود. بنابراین سن بالای 6 سال الت نرمال و مناسب برای یادگیری پیانو است، البته افرادی هم بوده اند که از سه سالگی آموزش پیانو را شروع کرده اند و این افراد بسیار نادر هستند!  اگر شما نیز می خواهید فرزندتان از سنی کمتر از 6 سال به یادگیری پیانو بپردازد، باید بتواند علائم را از هم تشخیص دهد. برای درک و فهمیدن این موضوع اساتید پیانو از کودک شما تست های مختلفی می گیرند و متوجه می شوند که آیا فرزند شما برای یادگیری و آموزش پیانو آماده است یا خیر.  

مزیت های آموزش پیانو از سنین پایین:

یادگیری و آموزش پیانو از سن کم مزایای بسیاری را به همراه خواهد داشت. از مزایای آن به موارد مهم زیر اشاره می کنیم:

  • 1) کودکانی که موسیقی کار می ‌کنند و آن را یاد می گیرند، برای یادگیری در هر چیزی مشتاق تر می شوند.
باید بدانید که موسیقی به هوش و ذکاوت بسیاری نیاز دارد و از طرف دیگر زمانی که ذهن افراد از کودکی با موسیقی آشنا می شود، قدرت تجزیه و تحلیل این ذهن بسیار بیشتر خواهد شد. لازم به ذکر است، افرادی که موسیقی کار می کنند، توانایی آن ها در علم ریاضیات نیز بیشتر خواهد شد.
  • 2) آموزش پیانو می تواند هماهنگی و تعادل بین اجزای بدن کودکان و هم چنین بزرگسالان را بیشتر کند.
می توان اذعان داشت که یادگیری پیانو، می تواند تعادل و هماهنگی بین ذهن و دست ها، چشم ها و پاهایتان را فراهم آورد.
  • 3) موسیقی می تواند خلاقیت و استعداد را در کودکان شکوفا کند.
برای کشف استعدادهای نهفته فرزند خود، موسیقی بهترین راه به شمار می رود.  
 

 

یادگیری و آموزش پیانو

 

یادگیری و آموزش پیانو:

یادگیری و آموزش پیانو، دغدغه بسیاری از هنرجویان و افرادی است که به این ساز زیبا علاقه دارند و می خواهند آن را به صورت کامل و اصولی یاد بگیرند. اولین قدم در یادگیری و آموزش پیانو، این است که شما هدف خود از یادگیری این ساز زیبا را تعیین کنید و بر اساس هدف خود به آموزش و یادگیری پیانو بپردازید. اگر قصد دارید فرزندتان پیانو را یاد بگیرید، در ابتدا باید به علاقه او توجه فرمایید.

از جمله نکات بسیار مهمی در یادگیری و آموزش پیانو وجود دارد، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • 1) انگیزه و علاقه در یادگیری و آموزش پیانو

در یادگیری و آموزش پیانو، داشتن انگیزه و علاقه برای یادگیری بسیار مهم است. به دلیل آن که علاقه پشتکار شما را افزایش می دهد. اما اگر به یادگیری و آموزش علاقه ایی نداشته باشید، هر چقدر هم که از استعداد بالایی برخوردار باشید، نمی توانید در آموزش پیانو موفق عمل کنید. بنابراین داشتن علاقه و انگیزه یک شرط لازم به حساب می آید.
  • 2) خرید یک پیانو خوب و با کیفیت

در اختیار داشتن پیانو خوب و با کیفیت، باعث می شود که سطح یادگیری و آموزش شما هنرجویان نیز بیشتر شود و بتوانید با این ساز زیبا ارتباط بهتری برقرار کنید.
  • 3) یادگیری و آموزش پیانو زیر نظر اساتید با تجربه

لازم به ذکر است که شما برای یادگیری و آموزش پیانو، باید به اساتید با تجربه در این زمینه مراجعه فرمایید. داشتن استاد ماهر در آموزش پیانو می تواند علاقه هنرجو را به این ساز بیشتر کرده و هم چنین پیانو را به صورت اصولی و کامل به هنرجو عزیز آموزش دهد. نقش اساتید با تجربه و ماهر در امر یادگیری و آموزش پیانو بسیار مهم و پررنگ است.
  • 4) صرف زمان کافی برای یادگیری و آموزش پیانو

قطعا اگر بخواهید موسیقی یاد بگیرید، باید برای ساز مورد علاقه خود زمان کافی را صرف کنید. پیانو نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. چه بسا به دلیل سخت بودن این ساز، برای یادگیری آن به زمان بسیار بیشتری نیاز دارید. صرف زمان کافی می تواند در یادگیری پیانو بسیار موثر باشد.
  • 5) داشتن پشتکار، تلاش، تمرین و تکرار برای یادگیری پیانو

یکی از مهم ترین و اساسی ترین موارد در یادگیری و آموزش پیانو، داشتن پشتکار و تمرین است. بدون تمرین کردن و داشتن پشتکار، هرگز نمی توانید این ساز را یاد بگیرید. شما هرچقدر هم از استعداد بالایی در موسیقی بهره مند بوده و با اساتید باتجربه یادگیری و آموزش پیانو را شروع کرده باشید، بدون داشتن پشتکار، هرگز موفق به یادگیری این ساز زیبا نخواهید شد.
 

 

آموزش پیانو

 

البرز پیانو: 

با افتخار بیان می شود که مجموعه البرز پیانو خدمات زیر را به شما عزیزان ارائه می دهد:
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش پیانو و مشاوره با اساتید با تجربه، به وب سایت البرز پیانو مراجعه کرده یا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
تلفن تماس: 09124908647
نویسنده: وب سایت البرز پیانو