tazehaa

tazeehaa

tazehaa

tazeehaa

سازنده انواع ترولی فروشگاهی

سازنده انواع ترولی فروشگاهی

چرخ خرید فروشگاهی شامل یک ترولی سبد و چهار چرخ می‌باشد که جهت حمل و خرید آسان در فروشگاهها ، سوپر مارکت ها و همچنین در مجتمع های مسکونی نیز کاربرد دارند و جهت حمل بار از فروشگاه به وسیله نقلیه یا در آپارتمان ها جهت حمل از ماشین تا طبقات نیز بکار میروند. یکی از مزیت های مهم ترولی فروشگاهی انعطاف پذیری بالای آن میباشد. نحوه استفاده از ترولی را می توان با جابجایی قطعات آن براحتی تغییر داد. همچنین برای حمل انواع مواد غذایی بسته بندی شده، بطری های شیشه ای، ظروف فلزی و شکستنی نیز کاربرد دارند.

با نصب طبقات محافظ در قسمت چهار لبه میتوان از افتادن وسایل و ظروف بر روی زمین جلوگیری کرد. به همین دلیل می توان ظروفی همچون بطری شیشه و بشقاب های شکستنی را با اطمینان خاطر بر روی چرخ دستی ترول قرار داد.

از دیگر مزیت های ترولی فروشگاهی میتوان به سهولت تمیز کردن و شستشوی آن اشاره کرد. از مهمترین مزایای ترولی میتوان به این مسئله اشاره داشت که به دلیل جابجایی مواد غذایی، خوراکی و ظروف بر روی چرخ دستی های ترولی ممکن است سطح طبقات آن کثیف و آلوده و باعث انتقال بیماری و میکروب شود.

به همین دلیل سطح طبقات ترولی باید در طی روز یک بار با دستمال مرطوب تمیز شوند. این نوع چرخ دستی ها از فلزهای ضدزنگ و عموماً از استیل تهیه می شوند که به دلیل سطح صاف و صیقلی با دستمال خیس هم براحتی تمیز می شوند. برای از بین بردن هر نوع باکتری بر سطح ترولی ، شستشوی هفتگی آن ضرورت دارد. بهتر است ، بیمارستان ها و کلینیک ها برای جلوگیری از ایجاد باکتری بر روی چرخ دستی ترولی از موادضد عفونی کننده هم استفاده شود. این مسئله از مهمترین مزایای ترولی میباشد.

 

ترولی فروشگاهی

با افزایش هزینه‌‌های فضای اداری و انبارها ، تقاضا برای محیط‌ های کوچک تر، بسیار بیشتر شده است. ترولی‌های کوچک ، سبک و تاشو برای محیط‌های کاری کوچک ضروری می‌باشند.علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال می‌کنند، آسان تر در آسانسورها قرار می‌گیرند و حرکت آن‌ها در راهروها دشوار نمی‌باشد.

ترولی ها دارای چند طبقه به خصوص در جا به جایی وسایل زیاد در یک رفت و آمد واحد بسیار مفید می‌باشند. بعضی از صنایع به ترولی‌های برقی نیامند هستند که دارای کنترل سرعت، توقف اضطراری و سیستم رانندگی معکوس و رو به جلو می‌باشند که این یکی دیگر از ویژگی های ترولی فروشگاهی میباشد.

یکی دیگر از مزایای ترولی دسترسی به اندازه‌ها و طرح‌های گوناگون می‌باشد. این ترولی‌ها چند کاره می‌باشند و می توانند به سرعت در بازار تولید و عرضه شود. مزیت دیگر این وسیله این است که این ترولی‌ها دارای چرخ هایی می‌باشند که اشخاص با استفاده از آن می‌توانند به آسانی وزن دلخواه را جا به جا کنند. اشخاص می‌توانند هر چیزی را که می‌خواهند با خود حمل کنند،  آن‌ها را روی هم بچینند و چرخ را با دست بکشند.

این چرخ‌ها در حین حمل نقل از بیشترین توان خود استفاده می‌کنند. بلند کردن محصولات خریداری شده در یک فروشگاه و جابجایی آنها علاوه بر اینکه شما عزیزان را خسته می‌کند، شما را در بلند مدت نیز دچار آسیب خواهد کرد. خصوصاً اینکه از قبل دارای مشکلات و اختلالات مختلف در قسمت‌های عضلانی بدن باشید که کمر درد می‌تواند یکی از این موارد باشد. لذا پر واضح است که استفاده از ترولی خرید تا ۵۰ درصد می‌تواند چنین مشکلاتی را کاهش دهد.

کاربرد ترولی فروشگاهی

حتماً می‌دانید که در فروشگاه‌های بزرگ تعداد کارمندان به قدر کافی زیاد است و اگر استفاده از وسایلی مانند ترولی خرید فروشگاهی وجود نداشته باشد، باید یک‌ سری افراد بعنوان جابه‌جا کننده‌ی وسایل خریداری شده توسط مشتریان استخدام شوند که در این صورت نه تنها به شلوغی فروشگاه افزوده می‌شود، بلکه بایدهزینه‌های بیشتری نیز برای حقوق کارمندان در نظرگرفته شود.

لذا بکارگیری از ترولی خرید تا حد زیادی می‌تواند به سود یک مجموعه‌ی فروشگاهی باشد. استفاده از ترولی خرید نوع پلاستیکی اکثراً در فروشگاه‌های کوچک‌تر اتفاق می‌افتد و این انتخاب به دلیل هزینه‌های بالای خرید ترولی فلزی است. البته شاید فکر کنید که مدل پلاستیکی آن نمی‌تواند دوام خوبی داشته باشد که شاید تا حدودی حق با شما باشد، اما این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر این نوع ترولی‌ها از پلیمر فشرده تهیه شوند، می‌توانند استحکام مناسبی، حتی در حد ترولی فلزی داشته باشند. از مزیت‌های بکارگیری از این نوع ترولی می‌توان به وزن مناسب و هزینه‌ی خرید پایین آن اشاره کرد. ضمن اینکه تنوع رنگ و طرح نیز در ترولی خرید فروشگاهی پلاستیکی قابل قبول است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.