tazehaa

tazeehaa

tazehaa

tazeehaa

سازنده ترولی رستورانی

سازنده ترولی رستورانی

ترولی در واقع یک نوع گاری دستی شکیل با کاربردهای مختلف است که دارای چرخ می باشد و حمل وسایل و تجهیزات را آسان می کند. ترولی های رستورانی به مجموع چرخ های سرویس رستورانی استفاده شده در تالار ها و رستوران ها گفته می‌شود که به منظور سرویس دهی آسان به مشتریان رستوران شامل حمل غذاهای سرو شده  و نوشیدنی سر میز و همچنین جمع آوری ظروف کثیف حاصله کاربرد دارد. ترولی های رستورانی معمولا در انواع دو طبقه یا سه طبقه و از جنس پلاستیک ، چوب یا استیل می‌باشند .

این محصول انواع مختلفی دارد و برای کارهای مختلفی استفاده می شود. ترولی حمل غذا، بن ماری، حمل ظروف کثیف و پذیرایی همه جزء ترولی های رستورانی می باشند. ترولی رستوران بسته به نوع کاربرد و کارایی خود، جنس و ظاهر متفاوتی دارد، مثلا ترولی حمل ظروف کثیف باید حتما از جنس استیل و گود باشد تا ظروف به خوبی درون آن قرار بگیرند اما ترولی پذیرایی باید لوکس و شیک باشد و ترجیحا از چوب مرغوب ساخته شده باشد.

قیمت این محصول براساس نوع، جنس و شرکت سازنده آن تعیین می شود. ترولی حمل غذا یکی از پرکاربرد ترین و پر استفاده ترین محصولات و لوازم آشپزخانه صنعتی، رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها، بیمارستان ها و سالن های غذاخوری می باشد. از این محصول برای حمل کردن غذا و پخش آن استفاده می کنند.

 

انواع ترولی رستورانی

ترولی رستورانی در انواع و سایزهای مختلفی تولید و به بازار عرضه میشوند برای مثال:

۱٫ ترولی سرو نوشیدنی که چوبی است و دارای ۳ طبقه می باشد. هر طبقه با چوب راش گرجستانی درست شده است و طبقه وسط این ترولی به صورت نیم طبقه می باشد که نمای خاصی به این محصول داده است.

این طبقات به وسیله ۶ عدد پروفیل از جنس استیل طلایی روی هم قرار گرفته اند که ۲ عدد از این پروفیل ها وظیفه نگهداری نیم طبقه وسط را بر عهده دارند. در تمامی طبقات ترولی سرو نوشیدنی چوبی از یک گارد استیل استفاده شده است که این گارد به عنوان محافظ عمل می کند و از ریزش نوشیدنی ها و لیوان هایی که روی آن می گذارند، جلوگیری می نماید ،

۲٫ سرو نوشیدنی دو طبقه، در بسیاری از مکان هایی که میوه و نوشیدنی سرو می شود مانند هتل ها، کافی شاپ ها، لابی برج ها، رستوران ها و … برای سرو انواع نوشیدنی، از ترولی نوشیدنی دو طبقه استفاده می شود. این وسیله بسیار لوکس و شیک می باشد و کار جا به جایی انواع نوشیدنی را راحت می کند.

اکثر کارفرمایان برای رفاه حال مشتریان و کارکنان خود از این ترولی چوبی استفاده می کنند. ترولی نوشیدنی دو طبقه توسط تولید کنندگان مختلفی که اکثرا در کشور چین قرار دارند، تولید می شود و هرکدام از متریال متفاوت استفاده می کنند.

 

از دیگر ترولی رستورانی میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

ترولی حمل ظروف کثیف که دارای ۲ طبقه به عمق ۲۰ سانتی متر می باشد که جنس این طبقات از استیل است و دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. از این محصول برای حمل ظروف کثیف و جا به جا کردن آنها استفاده می شود. چرخ های ترولی حمل ظروف کثیف بسیار راحت و روان حرکت می کنند و مجهز به ترمز هستند، ترولی حمل سینی، که محصولی کاربردی و بی نظیر است و با استفاده از آن در نیروی انسانی صرفه جویی به عمل می آید.

با استفاده از این وسیله می توان تعداد زیادی از سینی ها را جا به جا کرد و نظم و انضباط خاصی به آشپزخانه و محیط کار بخشید. چرخ حمل سینی از جنس استنلس استیل می باشد و از طبقات زیادی تشکیل شده است. ترولی حمل ظروف تمیز، که دارای ۳ طبقه از جنس استیل می باشد  و برای جا به جا کردن ظروف تمیز و شسته شده از آن استفاده می شود.

ترولی حمل دیگ، که به آن گاری حمل دیگ نیز گفته میشود. یکی از کاربردی ترین و مهم ترین تجهیزاتی است که هر آشپزخانه و سالن غذا خوری به آن نیاز دارد. در حالت عادی و بدون استفاده از این ترولی، برای جابجا کردن دیگ غذا باید از چندین نفر کمک گرفت اما با استفاده از این ترولی میتوان به راحتی دیگ ها را حرکت داد و در آخر ترولی حمل غذا که انواع مختلفی دارد و برای کارهای مختلفی استفاده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.